Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46776Nedoručení zásilky ani doporučeného psaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2020, před 4 lety

Jana Zniszczolová

Znění stížnosti

Opakovaně mi od Vás nebyl doručen balík domů, přičemž si za tyto služby platím! Příjde mi nehorázné, aby se tato věc opakovala pokaždé, když zadám dodavatele českou poštu. Nejedná se jen o doručení balíků, ale také o doporučené psaní do rukou! Paní, která tady v Klecanech poštu roznáší, je zcela neschopná! Její výmluvy, že neumí použít zvonek v našem domě je nepřípustné! Je jen pohodlná a je pro ni jednodušší hodit lísteček do schránky!!U žádné jiné společnosti se tohle stát nemůže a ještě se mi nestalo. Takže za mě je česká pošta nejhorší společnost v této věci!


Produkt

RR7036049256C


Požadované řešení

Požadované řešení je takové, aby se tato věc již příště neopakovala a Vaši zaměstnanci dělali pořádně svou práci, za kterou jsou placeni! Což se zatím neděje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 09:35, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.