Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 28.11.2020 jsem objednala akční telefon, obratem jsem obdržela potvrzení objednávky.
Do dnešního dne jsem neobdržela žádnou informaci, proč došlo ke stornu ze strany O2.
Dle konverzace s operátorem: storno provedla logistika. Jako řešení mi byla poskytnutá informace, že mám objednávku realizovat znova. Dnes, bohužel, za jiných podmínek.
Tento způsob komunikace a nápravy vidím jako nedostatečný a věřím, že existuje i jiné řešení.
Děkuji.
S pozdravem
M. Babjaková
objednávka č. O26H8GAT
Požaduji, aby objednávka byla vyřízená za těch podmínek za jakých byla uzavřena.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy lze pouze tehdy, pokud jsou důvody pro odstoupení předpokládány zákonem nebo smlouvou. Mezi zákonné důvody pro odstoupení patří např. podstatné porušení smluvní povinnosti, prodlení s dodáním zboží nebo nevyřízení reklamace včas. Podnikatel nemůže postupovat tak, že závaznou a již zaplacenou objednávku bez dalšího (tj. bez právem předpokládaného důvodu) zruší; přitom je zjevné, že zboží má podnikatel k dispozici, jen nyní je již navýšena jeho kupní cena.
Za korektní řešení považujeme možnost, aby spotřebitel mohl objednávku, byla-li zrušena neoprávněně, provést znovu a za původně nabízenou cenu, bude-li na tom mít zájem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace s výše uvedenou objednávkou. Pakliže je situace stále aktuální, napište nám na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tento dTest a situaci detailněji prověříme. Dle prvotních informací vidím opravdu objednávku stornovánu nejspíše z důvodu nedostatečných skladových zásob.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.