Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V pátek 4.12.2020 mi z ničeho nic volá kuryr, ze je za minutu před barakem s balíčkem. Vůbec jsem nedostala zprávu o tom, kdy mi balík bude dorucovat (v jaký den a v jakem časovém rozmezí). Jelikož jsem doma byla sama s ročním dítětem, které momentálně usnulo, poprosila jsem kuryra, jeslti by mi balíček nemohl donest nahoru, ze nemohu jit dolu. Pan Š. byl totálně neochotny a arogantní - co s tím má jako dělat. Požádala jsem ho, jeslti by nebylo možné mi odnést balík nahoru k bytu, jak to před nějakou dobou udělal jeho kolega, když byla podobná situace. Pánovi se to moc nelíbilo. Odvětil mi, jestli nemůžu dítě nechat doma. Řekla jsem mu, ze kdybych dopredu dostala zprávu ze v tom a tom rozmezí mi bude doručován balík, určitě se podle toho zaridim, ale nic takového mi nepřišlo, až pak mi zavolá ze za minutu je dole (nevím jak si to pan představuje, ze cely den budu stát v pozoru u dveří jestli mi náhodou někdo nezavola). Začal se do telefonu rozčilovat, ze mi to tedy donese nahoru k bytu a položil mi telefon. Bohužel nám jdou otevírat vchodové dveře, jen po tom co se zazvoní, což pan neudělal jen mi napsala sms jsem dole, takže jsem stejně musela vzbudit dítě a jit dolu. Protože už jsem to pánovi nestihla říct, když mi položil telefon a už jsem neměla náladu se doprosovat. Neobdržela jsem ani potvrzení o převzetí dobírky.
Kladno
Myslím si, ze by takový neochotny člověk neměl vykonavat takovou práci, očividně bylo vidět, ze ho to obtěžuje.
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.