Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hezký den,
pokládám za nepřípustné, že v úterý dopoledne kvůli zpoždění vlaku, jel další vlak až za dvě hodiny ze Svitav.
Z Poličky vlak místo 9:30 odjel 9:50, ve Svitavách tedy přípoj do Prahy ujel a další vlak jel až za 2 hodiny!
V čekárně ani neni poskytnuta zásuvka na připojení počítače, aby člověk mohl pracovat.
Děkuji, pokud se tím budete zabývat, je to velmi nepříjemná situace. A nepovažuji to za dobré zákaznické služby.
Zpoždění vlaku a následné zmeškání přípoje
Kompenzace času a jízdenky a doplnění spoje alespoň do České Třebové
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.