Společnost


ELMONT-CH, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46782Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2020, před 4 lety

Marcela Váchová

Znění stížnosti

Dne 25.11.2020 jsem objednala varnou konvici ETA Storio. Výrobek byl doručen velmi špatně zabalený - originální krabice byla pouze obalena tenkou bílou fólií, bez jakékoli další ochrany. Ani uvnitř krabice nebyly žádné ochranné prvky. Balík nebyl poškozený, po rozbalení jsem však zjistila, že konvice je naražená a promáčklá. Objednávku jsem hned reklamovala u obchodu a požadovala výměnu nebo vrácení peněz.
Obchod mě však donutil reklamovat přepravu u České pošty. Pošta rovnou řekla, že reklamace není opodstatněná z důvodu nedostatečného zabalení, žádné ochrany a toho, že výrobek nebyl poslán jako křehký. Na vyjádření nyní musím čekat 21 dní. Konvice byla vánoční dárek a tak nemám ani dárek ani peníze.
E-shop špatně komunikuje a nemá snahu nic řešit. Dokonce požaduje, aby byli oni uvedeni jako příjemci peněz po případném uznání reklamace Českou poštou. Tak by dostali výrobek zaplacený dvakrát. Obávám se o své peníze a nedůvěřuji jejich jednání. Zvažuji předat případ České obchodní inspekci.


Produkt

Varná konvice ETA Storio 9186 90040 béžová


Požadované řešení

Vrácení plné částky peněz včetně plného hrazení dopravy a dobírky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2020 13:39, před 4 lety

Pokud si spotřebitelka objednala zboží a přepravu zajistil prodejce, odpovídá právě prodejce za stav zakoupeného výrobku až do okamžiku, kdy jej spotřebitel převezme. Proto i poškození způsobené přepravcem jde na vrub prodejce. Prohlášení, že balík přišel nepoškozený, které podepisuje spotřebitel při jeho převzetí, přitom potvrzuje jen nepoškozenost vnějšího obalu. Z jeho perfektního stavu nelze vyvozovat, že stejně je na tom i obsah balíku.

Z výše uvedeného vyplývá, že se nemusí spotřebitel domáhat náhrady škody u přepravce, ale může zboží reklamovat u prodejce nebo od smlouvy uzavřené v e-shopu odstoupit do 14 dnů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2021 22:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.