Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
20.11.2020 mi bylo operátorem O2 strženo za krátké časovém rozmezí kolem cca 20:40 hod: Platba přes SMS - Hlasování ComGate Payments, a.s. - Platba přes SMS - Hlasování 1 SMS 80,00 Kč, tj. celkem 240 Kč, k tíži mého čísla viz refer. údaj. Nic jsem neobjednával, nehlasuji ani zadarmo, nebylo mojí vůlí tuto službu chtít, ani jsem nedostal plnění, kterým bych se obohatil. Žádám proto o řešení této protiprávní fakturace. Petr Štěrba
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms.
Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit.
Pěkný den, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: