Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#46802Nedodržený rozestup u pokladny a zbytečně rychlé markování zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2020, před 4 lety

Jana Culková

Znění stížnosti

Opakovaně nedodržen rozestup 2 m mezi zákazníky ve frontě na pokladně. Prodavačky řeší vybalování zboží, ale neřeší, že se lepí jedna zákaznice na druhou. Po upozornění zákaznice stojící za mnou, že stojí příliš blízko, mne prodavačka místo zastání zahrnula vekmi nemilým pohledem. Než jsem si stačila doklidit svůj nákup, již mi k mému nákupu házela zboží právě této zákaznice, která se na mne v tu chvíli lepila znovu. Na pokladně jsme v tu chvíli stály dvě, neviděla jsem tedy důvod, proč ten spěch. Toto chování se na prodejně opakuje pravidelně. Jsem stálou zákaznicí, která u Vás nechává nemalou část ze svého platu. Za toto si přeji jen jediné, pozdrav, zaplacení, poděkování a rozloučení. Tohoto se mi dosti často nedostává!


Produkt

Nedodržení rozestupu u pokladny, nevhodné chování prodavačky


Požadované řešení

Promluvení do duše dotyčných dam. Váš slogan "Zde jsem člověkem, zde nakupuji" by byl poté přijatelnější.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 15:46, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Co se týče podezření z nedodržování hygienických pravidel, má spotřebitelka možnost obrátit se na příslušnou krajskou hygienickou stanici, která je na tomto úseku dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2020 09:23, před 4 lety

Vážená paní Culková,

velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost při nákupu v prodejně dm. Vaši stížnost, prosím, zašlete k dořešení na e-mailovou adresu dm@dm.cz, upřesněte, o kterou prodejnu se jedná, stížnost předáme vedoucí dané prodejny, která Vás bude kontaktovat.

Velice se omlouváme za tyto komplikace a doufáme, že tato nepříjemná zkušenost bude k Vaší spokojenosti dořešena a zůstanete naší věrnou zákaznicí.

dm zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 11:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 21:10, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.