Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46804Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2020, před 4 lety

Tereza Vendlbergerová

Znění stížnosti

Dnes mi mělo PPL přivézt balík mezi 15 a 17 hodinou. Kvůli tomu jsem celé odpoledne doma, pro jistotu. Mobil nosím nonstop u sebe, kdyby kurýr jen "prozváněl". Ale bohužel ani s tímto se kurýr neobtěžoval. Kurýr nezvonil, nevolal, nijak se nesnažil balík doručit, asi očekával, že budu 2 hodiny stát před barákem a čekat na něj. A pak mi přišel email a ze stránek jsem se dozvěděla, že se mi údajně snažili v 16:46 balík doručit. A těsně po zavírací hodině Parcelshopu mi přišel další email, že si tam zásilku mohu vyzvednout.


Produkt

41054870483


Požadované řešení

Toto určitě není ojedinělé chování a přála bych si, aby se toto změnilo. Přeci není tak složité zvednout telefon a zavolat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 19:11, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:45, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.