Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.8. jsem objednal na eshopu dámskou obuv. Boty v pořádku dorazili, ovšem z důvodu špatné velikosti jsem ve lhůtě 14 dní k odstoupení od smlouvy odeslal boty zpět s tím, že chci vrátit peníze. Ani po uplynutí více jak 30 dní jsem peníze neobdržel. Při telefonické komunikaci, jsem byl prodejcem ujištěn, že mi peníze ihned odešlou. Bohužel se tak dosud nestalo.
Adidas tenisky tmavě modrá/modrá/růžová , vel. 40
Vrácení peněz
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti se domíváme, že se nejedná o reklamaci, ale o odstoupení dle § 1818 ve spojení s § 1829 občanského zákoníku. I u odstoupení může spotřebitel vytknout nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě má spotřebitel nárok i na úhradu poštovného za cestu zboží zpět.
Dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů odstoupení. Nesplněním této lhůty se ocitá v prodlení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.