Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46813Neopravnene vymáhání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Jaroslav Šabach

Znění stížnosti

Dobrý den, zaregistroval jsem se na seznamce pouzesex.cz. Uhradil vstupní poplatek, a členství jsem si předplatil na rok. Po čase jsem seznamku přestal navštěvovat a zhruba po roce mi domů přišel dopis od Auer Witte Thiel kdy jsem byl velice zaskočen. Podíval jsem se do emailu kterým jsem se registroval a opravdu mi přišla upomínka od Support support@datingcustomercare.com kterou jsem neuhradil. V následujícím dopisů si nauctovali soudní výlohy a vyšplhalo se to k částce : 94,43 EUR. Nicméně jsem nelenil a vše uhradil a v nastávajících dnech podal výpověď. Vše proběhlo v pořádku, v komunikaci nebyl problém. Ještě jsem se ujišťoval zda to advokátovi přišlo a odpověď zněla ano vše je v pořádku nemáte u nás žádnou pohledavku. Výpověď byla podána o které jsem se taky ujistil i ze strany Support. Tudíž jsem bral vše za vyřízené a s klidnou duši jsem vše uzavřel. Po třech měsících mi domů přišel další dopis od Auer Witte Thiel tentokrát bez varování Support. V zápětí jsem dbal vašich instrukcí a poslal výpis účtu o zaplacení a přiložil výpověď. Nyní zasílám odpověď od Auer Witte Thiel. Rozhodně nesouhlasím s další úhradou, vše jsem zaplatil jak jsem měl, s pozdravem J.Š.
Děkuji za odpověď

Aktenzeichen: 35620450028; Paidwings AG ./.
Vážení pane/paní

Vaše námitky jsme vzali na vědomí a předložili své mandantce pro přijetí
stanoviska.

Naše mandantka obdržela Vaši výpověď, avšak teprve po uplynutí automaticky
se prodlužující doby použití, resp. nikoli ve smluvně dohodnuté výpovědní
lhůtě. Z toho důvodu se výpověď nevztahuje na danou pohledávku. Vaše smlouva
může být samozřejmě platně ukončena pro časové období po obdržení Vaší
výpovědi.

Proto Vás žádáme, abyste nyní s uvedením spisového čísla ještě zaplatili
nezaplacenou částku 94,43 EUR během týdenní lhůty na níže uvedený účet.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:

Majitel účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 94,43 EUR
Věc: 35620450028

Doufáme, že úhradu ve lhůtě provedete, abychom nebyli nuceni své mandantce
doporučit uplatnit pohledávku soudní cestou. Po obdržení dlužné částky
spis odložíme.

S pozdravem


Auer Witte Thiel
Advokáti
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankovní spojení:

Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX


Požadované řešení

Zrušit neoprávnene vymahani


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 14:50, před 4 lety

Pokud spotřebitel smlouvu ukončil a uhradil údajné dluhy, není společnost oprávněna žádat další úhrady. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že vůči společnosti nemá žádné dluhy. Tyto dokumenty je vhodné uchovávat alespoň po dobu 3 let.

Jelikož mezi spotřebitelem a společností již neexistuje žádný závazek, může spotřebitel žádat společnost, aby ze své databáze odstranila jeho osobní údaje. Společnost není oprávněna zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měla by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Pokud by se spotřebitel domníval, že společnost osobní údaje neodstranila nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.