Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doručování zásilky DR1448868170M mi bylo nahlášeno na 7.12.2020.
Změnila jsem své povinnosti tak, abych byla celý den přítomna. Nejen,že nikdo nepřijel, ale ještě měli tu drzost mi druhý den ráno sdělit emailem i sms, že zásilku nebylo možné doručit a že si ji mám vyzvednout na poště. Zaplatila jsem doručení do ruky domů a toto požaduji, a požaduji také vrácení poštovného za takovou podvodnou službu. A nesdělte mi, že "toho máte moc". To mají i jiní přepravci, a přesto dodržují svoje termíny, které upřesňují do rozmezí dvou hodin a to dodrží. Jsem opakovaně velmi nespokojena se službami České pošty, toto se opakuje každý rok. Anna Kalousková
Doručit okamžitě a vrátit peníze za mizerné doručování a lhaní alespoň jako slabou omluvu.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.