Společnost


ELMONT-CH, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46820Neuznaná reklamace a opětovné vracení nechtěného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Jiří Desenský

Znění stížnosti

Navrhuji - odstoupení od kupní smlouvy
Dne 13.05.2020 jsem si na Vašich internetových stránkách objednal zboží
HUMAX NANO T2 PŘIJIMAČ, číslo objednávky 8810139512,
v hodnotě 1 479,- Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne 14.05.2020
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy
uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež
Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny
ve výši 1 479,- Kč + 3 x 99,- 297,- Kč za poštovné na můj bankovní účet
celkem 1776,- Kč


Produkt

HUMAX NANO T2 PŘIJÍMAČ HEVC HBBTV USB RC


Požadované řešení

Žádám Vás o poukázání kupní ceny
ve výši 1 479,- Kč + 3 x 99,- 297,- Kč za poštovné na můj bankovní účet
celkem 1776,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:44, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail/dopis, ve kterém zaslal prodávajícímu odstoupení od smlouvy. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 23:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.