Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46823Nedoručení zásilky do vlastních rukou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Ivana Zítková

Znění stížnosti

Vážení,
včera cca ve 13.00 hodin měl řidič s tel. č. 722483627 doručovat zásilku č. 40251069616.
Paní Č. ne něj celý den čekala. Nikdo nezazvonil, ani nezavolal. Po 15.00 hodině přišla SMS, že má zásilku uloženou na ul. Kollárova ve Znojmě, že mu skončila pracovní doba. Paní Č. (moje mamka) je po operaci kolene a pro zásilku si dojít nemůže. Proč taky? Vždyť si zaplatila službu doručení až do domu. Po urgencích na Vaší infolince jí řekli, že už řidič balíček předal a znovu ho dovézt nemůže... Je toto ve Vaší přepravní společnosti běžná praxe?
Vašich služeb využívám poměrně často a s takovým jednáním jsem se ještě nesetkala. Vím, že je to o lidech, že toho Vaši řidiči mají hodně, takto se ale chovat nesmí...


Požadované řešení

Doručit do vlastních rukou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 19:16, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.