Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46824Zkomolené Příjmení na obálce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Pavel Pístecký

Znění stížnosti

Dobrý den,
beru již nějako dobu Váš produkt Prostaxin a vadí mi, že na obálce s fakturou, kde každý měsíc posílám finanční hotovost mám zkomolené příjmení.
Jmenuji se Pístecký a ne Pištěcký a už jsem to jednou urgoval cca před 2-ma měsíci, ale náprava žádná.
Takže se nemůžete divit, že třeba další splátku nebudu akceptovat, jelikož žádného pana Pištěckého neznám, tudíž za jiného člověka nemusím nic platit.
Žádám o nápravu, nemám rád , když mi někdo komolí mé jméno./ Nějaký trouba na vaší infolince mi řekl, že je důležité, že zásilka přišla a ne na jaké jméno to je.
Díky za info.
Pístecký Pavel


Produkt

produkt je ok.


Požadované řešení

Uvést mé příjmení do pořádku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 12:02, před 4 lety

V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost, aby mohla reagovat na žádost spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2020 12:59, před 4 lety

Vážený pane Pístecký,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Velice se omlouváme za chybné oslovování Vaší osoby v rámci splátkových dopisů. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše příjmení bylo v našem systému opraveno a do budoucna již nebude docházet k nesprávnému oslovení.

Omlouváme se za způsobené potíže.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 20:16, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 11:39, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.