Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
beru již nějako dobu Váš produkt Prostaxin a vadí mi, že na obálce s fakturou, kde každý měsíc posílám finanční hotovost mám zkomolené příjmení.
Jmenuji se Pístecký a ne Pištěcký a už jsem to jednou urgoval cca před 2-ma měsíci, ale náprava žádná.
Takže se nemůžete divit, že třeba další splátku nebudu akceptovat, jelikož žádného pana Pištěckého neznám, tudíž za jiného člověka nemusím nic platit.
Žádám o nápravu, nemám rád , když mi někdo komolí mé jméno./ Nějaký trouba na vaší infolince mi řekl, že je důležité, že zásilka přišla a ne na jaké jméno to je.
Díky za info.
Pístecký Pavel
produkt je ok.
Uvést mé příjmení do pořádku
|
Tweet |
V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost, aby mohla reagovat na žádost spotřebitele.
Vážený pane Pístecký,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Velice se omlouváme za chybné oslovování Vaší osoby v rámci splátkových dopisů. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše příjmení bylo v našem systému opraveno a do budoucna již nebude docházet k nesprávnému oslovení.
Omlouváme se za způsobené potíže.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.