Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
objednal jsem zimní bundu za kterou jsem zaplatil kartou, ale nepřišla mi potvrzovací SMS. Následně mi internetový obchod napsal výzvu k zaplacení zboží, což jsem znovu provedl převodem na účet. Peníze byly odečteny z obou účtů a proto jsem napsal na podporu prodeje prosbu o vrácení zboží. Na toto mi napsali, že mám odeslat potvrzení o zaplacení dvou plateb. Toto jsem vytiskl z internetového bankovnictví a odeslal. Potom už nepřišla žádná odpověď ani přes urgence o vyjádření. Dnes jsem odstoupil od kupní smlouvy a požaduji vrácení všech peněz. Termín na vrácení plateb jsem jim dal do 11.12.2020. Teď čekám jestli se ozvou.
zimní bunda HOOVER
vrácení všech peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.