Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46827Nedoručené složenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Dana Othmanova

Znění stížnosti

Zdravim,
stava se mi, ze mi neni dorucena slozenka. Stava se to zhruba ob mesic,ale na muj vkus je to az prilis casto na to, ze mi slozenky chodi jen dve a to pravidelne jednou za mesic.
Nemam zadny problem s tim, na postu si zavolat,jestli mi slizenku opet nezapomneli hodit do schranky ale mam problem s odezvou.
Vzdycky se na me obori ze to neni mozne, ze mi nemuzou rict jestli uz tam slozenka je a ze urcite nemam jmeno na kasliku.
Jsou na me neprijemni za to,ze si neumi plnit povinnisti za ktere pobiraji mzdu?
Des!!!!


Produkt

Max kazdeho 10. v mesici chodi slozenka a o tyden pozdeji druha


Požadované řešení

Nejlepe aby mi do schranky zacli chodit bez problemu nebo pri nejmensim at koukaji dorucovatelky byt mile,kdyz neco delaji spatne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 08:37, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.