Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46828Zrušení objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Jan Dibala

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21.11 jsem si u vás unáhleně objednal 365 tablet vitamínu D, objednávku jsem se ale pokusil vzápětí stornovat odpovědí na e-mail. Přišla ihned odpověď v podobě automaticky vygenerovaného e-mailu, ve kterém stálo, že se můj dotaz řeší. Objednávka mi ale stejně přišla do schránky (takže ani nebyla možnost ji nepřevzít) a teď po mně společnost chce 49Kč poštovné. Jak mám v dané situaci postupovat?


Produkt

Vitasolaris Vitamín D


Požadované řešení

Vymazání mých osobních údajů z dat společnosti
Anulování objednávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 11:59, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2020 13:57, před 4 lety

Vážený pane Dibalo,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Omlouváme se za včasné nezrušení Vaší objednávky produktu Vitamín D VitaSolaris. Všechny emaily od našich zákazníků se snažíme zpracovávat postupně a v současné době je objem dotazů a požadavků mnohonásobně vyšší, děkujeme tedy za Vaši trpělivost. Zásilky se snažíme expedovat co nejrychleji od objednání. Ráda bych Vás informovala, že faktura ve výši 49. Kč byla stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Tímto považujeme smluvní vztah za vzájemně ukončený.

Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 20:16, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 11:40, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.