Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 21.11 jsem si u vás unáhleně objednal 365 tablet vitamínu D, objednávku jsem se ale pokusil vzápětí stornovat odpovědí na e-mail. Přišla ihned odpověď v podobě automaticky vygenerovaného e-mailu, ve kterém stálo, že se můj dotaz řeší. Objednávka mi ale stejně přišla do schránky (takže ani nebyla možnost ji nepřevzít) a teď po mně společnost chce 49Kč poštovné. Jak mám v dané situaci postupovat?
Vitasolaris Vitamín D
Vymazání mých osobních údajů z dat společnosti
Anulování objednávky
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Dibalo,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Omlouváme se za včasné nezrušení Vaší objednávky produktu Vitamín D VitaSolaris. Všechny emaily od našich zákazníků se snažíme zpracovávat postupně a v současné době je objem dotazů a požadavků mnohonásobně vyšší, děkujeme tedy za Vaši trpělivost. Zásilky se snažíme expedovat co nejrychleji od objednání. Ráda bych Vás informovala, že faktura ve výši 49. Kč byla stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Tímto považujeme smluvní vztah za vzájemně ukončený.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.