Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
rad bych vznesl dotaz a stížnost k řádnému prošetřeni na Společnost HVA s.r.o., provozujici portal www.milujemewellness.cz
u které jsem objednal a zaplatil zálohu na dárkový poukaz pro rodiče jako dárek k výročí ve výši 6390 kc / viz přiloha /
zálohová faktura č. 200801366
Bohužel jednak ze zdravotních důvodů a následně uzavřeni služeb rodiče nemohli do daného sjednadného termínu poukaz využit
Žádal jsme firmu bud o prodlouženi pobytu na příšti rok nebo vraceni finanční částky
jejich odpověd : Vaše rezervace byla stornována dle VOP a tudíž zálohová platba propadla. a odkazuji se na jejich všeobecné podmínky na web strankách
/ dle právnihi zástupce odkaz na VOP na web strankách jsou nedostatečné a .................
Mohu následně dle požadavku vše zdokumentovat
Požádám o kratke info jak můžete být s touto situací v řešeni nápravy nápomocni
ubytovni - welness pobyt -viz vyše uvede
viz v popisu stižnosti
vraceni financi nebo v nejzašši možnosti prodlouženi poukazu
|
Tweet |
Dle § 2006 občanského zákoníku závazek zaniká pro nemožnost plnění, je-li dluh nesplnitelný. Jsou-li opatřením vlády povinně uzavřeny některé služby, a nelze je proto v daném termínu čerpat, závazek zaniká pro nemožnost plnění. Zanikne-li závazek, mají strany povinnost si vrátit to, čím plnily - v tomto případě tedy spotřebiteli přísluší navrácení peněžních prostředků ve výši, kterou zaplatil za poskytnutí dané služby, která však z objektivních důvodů nemohla být poskytnuta.
Ke smluvním ujednáním (zahrnuje i obchodní podmínky) se nepřihlíží, pokud se odchylují od zákonných ustanovení chránící spotřebitele nebo pokud zakládají v právech a povinnostech stran významnou nerovnováhu.
Spotřebiteli náleží úhrada ve formě peněz. Forma voucheru, kreditu atp. je možné využít tehdy, souhlasí-li s tím spotřebitel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.