Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
za rok 2019 a 2020 mi nebylo zasláno roční vyúčtování za plyn. Společnost na uvedený email a telefon nereaguje. Mohu říci, že s touto společností a společností Stabil eneregy, která zasílá pouze neoprávněné výzvy k úhradám údajných nedoplatků, mám jen negativní zkušenosti.
S pozdravem
M. Nebovidská
Nezaslání ročního vyúčtování
Okamžité zaslání ročního vyúčtování
|
Tweet |
Pokud spotřebitelce nebylo dodáno vyúčtování, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
Naše společnost Zelená elektřina s.r.o. dne 16.12.2020 odeslala přeplatek složenkou na adresu uvedenou v našem systému.
Dne 09.12.2020 byla přijata reklamace od paní Nebovidské ohledně vyúčtování za rok 2019.
Naše společnost dne 10.12.2020 odesílala doporučené vyjádření ohledně reklamace i požadované vyúčtování za rok 2019, které bylo dodáno dne 12.12.2020.
Potvrzení ohledně vyplacení přeplatku Vám zasíláme přílohou.
Dále Vám zasíláme i potvrzení ohledně odeslaného vyjádření na obdrženou reklamaci.
Děkujeme za vyjádření a omlouváme se za delší dobu reakce z naší strany. Zdá se, že v mezidobí již došlo k vyřešení problému. Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitelku, aby to měla možnost potvrdit a věc uzavřít.
Dobry den, po zaslani teto stiznosti jsme jeste zkouseli kontaktovat spolecnost pres datovou schranku a sice, ze jsme ji s dcerou zasilali reklamaci ohledne vyuctovani za oba roky a take jsme zadali o sdeleni informaci k trvani me smlouvy. V prosinci mi spolecnost postou zaslala vyuctovani spolu s urgenci (fakturou) dluhu od spolecnosti Stabil energy, kterou jsem resila primo s jednatelem spolecnosti jiz v roce 2019, kdy mi pan jednatel slibil, ze vse vyresi a da vedet, coz neucinil. Na zadost o sdeleni informaci k podminkam me smlouvy mi v tomto dopise spolecnost nesdelila nic. V lednu mi spolecnost preplatek vratila postovni poukazkou. Ma stiznost by vsak mela byt dale aktualni, protoze jsem neobdrzela pozadovane informace k me smlouve u Zelene elektriny a na misto toho jsem obdrzela upominku fakturou od Stabil energy, kterou jsem reklamovala jiz v roce 2019.
S pozdravem
Rovněž spotřebitelce děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme zpátky na společnost za účelem dořešení situace.
Naše společnost dne 20.01.2021 odeslala doporučeně na adresu paní Nebovidské požadované informace.
Tak snad již bude vše v pořádku.
Opět děkujeme za rychlou reakci a přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla (až jí psaní dorazí) o tom informovat a případně věc uzavřít.
Dobrý den,
informace o podmínkách smlouvy skutečně dorazily, leč jen ve zkratce, že se smlouva prodlužuje automaticky nejprve o 24 měsíců a následně o 36 a že v případě, že bych nechtěla opětovně automaticky smlouvu prodloužit, musím smlouvu vypovědět nejdříve tři měsíce dopředu než dojde k ukončení stávající smlouvy. Ze zaslaných informací není zcela zřejmé, k jakému datu mohu smlouvu vypovědět a v případě, že bych ji chtěla vypovědět dříve, zda mi hrozí nějaká smluvní pokuta. Žádám tedy společnost o zaslání nových informací o mé smlouvě a to konkrétně o sdělení, kdy došlo k uzavření smlouvy a následných automatických prodloužení spolu s uvedením konkrétního data, ke kterému mohu smlouvu ukončit. Dále požaduji informaci o výši smluvní pokuty, která by mi v případě vypovězení smlouvy ke dni 30.4.2021 hrozila a to konkrétně v přesně vyměřené částce. Berte prosím v úvahu i fakt, že jsem osoba důchodového věku, která kromě důchodu není schopna jiného přivýdělku a to i z důvodu podlomeného zdraví. Původní smlouvu se Stabil energy jsem uzavírala již v době špatného zdraví a zhoršeného vnímání souvislostí s agentem, který mně navštívil v mém bytě. Od tohoto agenta jsem neobdržela žádnou smlouvu, ze které bych dnes mohla informace o ukončení smlouvy čerpat a kromě informace o přechodu k Zelené elektřině, kterou jsem před dvěma lety obdržela a nynější komunikaci na základě řešení situace na těchto stránkách, nevlastním jinou písemnost.
Předem děkuji a přeji hezký den
Děkujeme i spotřebitelce za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a zdvořile žádáme, aby spotřebitelce doplnila požadované informace.
Podotýkáme, že dle § 30 odst. 2 písm. n) zák. č. 458/2000 Sb., energetického zákona, je obchodník s elektřinou povinen při provádění úkonů nezbytných k uskutečnění volby nebo změny dodavatele elektřiny uvádět pravdivé a úplné informace.
Předem děkujeme za rychlé vyřízení.
Dobrý den,
dnes naše společnost zašle doplňující informace a bude doufat, že již bude vše v pořádku.
Přejeme pěkný den.
Děkujeme za zprávu. Věc tedy opět přeřazujeme na spotřebitelku, aby později mohla potvrdit obdržení informace a případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
Omlouvam se za dlouhou prodlevu s reakci. Sdeleni od Zelene elektriny jsem obdrzela a vec je tedy vyrizena.
Dekuji Vam
Na základě výše uvedených sdělení smluvních stran byla záležitost vyřešena s dosažením dohody.