Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Dne 5.12.2020 jsem objednala objednávky. Mezi objednávkami bylo 6 minut prodleva. Bylo toho důvodu že mi nepřišel potvrzující email odeslané objednávky. Vzápětí přišli dva potvrzující emaily objednávku. Neváhala jsem a ihned jsem odpověděla na druhou špatně zadanou objednávku že od ní chci odstoupit. Na můj e-mail však nikdo nereagoval. Za 3 dny nepřišlo informace že nebude zboží doručeno A že pokud si ho nevyzvednu musím uhradit 500 Kč. Prosím o radu zda jsem v této situaci v právu V rámci odstoupení od smlouvy? prodávající mě nutí zaplatit částku za obě objednávku. Ráda si zaplatím jednu objednávku ale druhou platit nechci.
Dentální / ústní voda pro psy Love2Dogs
Ponechání pouze jedné objednávky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (od smlouvy je možné odstoupit i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si ponechala všechny dokumenty (především e-mailovou konverzaci), jež prokazují, že od jedné ze smluv odstoupila. Vzhledem k tomu, že spotřebitelka informovala prodávajícího o svém úmyslu odstoupit od smlouvy bezprostředně poté, co učinila objednávku (tedy před tím, než bylo zboží odesláno), není prodávající oprávněn žádat po spotřebitelce úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s nepřevzetím zboží ze strany spotřebitelky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.