Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
3.11.objednana židle pro dceru k narozeninám. V tu chvíli byli dle nabídky židle skladem. Po zaplacení přes účet mi přišel e-mail že zboží bude doručeno za cca 4-5 týdnů. Čtyři neodpovědné e-maily kdy by h mohla zboží dostat. Dnes když mi nikdo nebyl schopný odpovědět,jsem se po po celém dopoledni dovolala na infolinku, kde mi paní oznámila, že židle na skladě nejsou s budou až v BŘEZNU !!!! Objednávku jsem stornovala a teď čekat jestli vůbec dorazí peníze nazpět. Reklama za miliony,ale přístup otřesný. Nikdy víc!
Koupě židle přes e-shop XXXLUTZ
Vrátit co nejrychlejší peníze. Ráda bych nakoupila jinde, ale my nekrademe. Díky
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno) za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.