Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 16.8.2019 jsem obdržel objednané tonery pro laserovou tiskárnu. Úhrada 4.535,- Kč byla možná pouze v hotovosti v zásilkovně! Zaslané údajné kompaktibilní tonery (originální nebyly dostupné) však neodpovídaly kvalitou a byly vložené do neoriginálních obalů bez označení výrobce a s tiskárnou vůbec nekomunikovaly. Původní vstřícná komunikace s jednatelem o vyřešení problému záhy skončila nezvedáním telefonů a proto jsem do 14 ti odstoupil od smlouvy a zboží vrátil (dodavatel prokazatelně vrácené zboží převzal). Peníze jsem však neobdržel. Několik neúspěšných telefonátů a e-mailů a nakonec lživé sdělení jednatele J. Kudrjaceva, že peníze již vrátil na můj sdělený účet. Samozřejmě nic nepřišlo. Písemná upomínka k rukám jednatele do sídla firmy ze dne 8.10.2019 k úhradě dlužné částky před podáním žaloby se vrátila jako nedoručitelná (poštu nepřevzal) a to i z důvodů, že firma TONER 1 s.r.o., ul. H. Malířové 411/4, Praha nemá v sídle firmy poštovní schránku!!!
Následná stížnost na způsob nezákonného obchodního jednání předmětné společnosti z pohledu veřejnoprávního u ČOI Praha ze dne 25.11.2019 a další ze dne 4.2.2020 nebyla žádným relevantním způsobem vyřešená, pouze s nicneříkajícím odkazem na řešení tohoto problému občanskoprávní žalobou u soudu.
Kompatibilní tonery pro tiskárnu LEXMARK od firmy ARMOR, které mají plnohodnotně nahrazovat originální tonery LEXMARK a to K15467 (černý), K15470 (žlutý), K15468 (modrý), K15469 (červený).
Prioritní řešení: vrácení dlužné částky 4.535,- Kč na můj účet.
Možné jiné řešení (původně nabízené i dodavateli, ale bez odezvy): dodávka originálních tonerů (černý, modrý, žlutý, červený) pro tiskárnu LEXMARK C543dn s doplatkem po odpočtu dlužné částky (pouze však úhrada faktury po kontrole dodaných tonerů).
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.