Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 11. 11. 2020 vytvořena objednávka a ihned zaplacena na účet pod variabilním symbolem zaslaný na promofaktuře. 16. 11. 2020 zasláno, že faktura není zaplacena storno objednávky. Volal jsem, že to není možné, bylo mi řečeno, že se stala systémova chyba, objednávka opět vytvořena a vše, že je v pořádku. 7. 12. 2020 informace, že jedna položka bude mít oproti potvrzení zpoždění místo 11. 12. 2020 bude dodána 18. 12. 2020. Dobře, pořad klid před vánoci. 8. 12. 2020 e - mail od Alzy, vaše objednávka je zrušena, protože nebyla zaplacena. Telefon na info linku, co se děje ? Vaše objednávka byla sice zaplacena, ale náš systém ji nebyl schopen přiřadit...
Ptám se proč ? Zadal jste špatný variabilní symbol, prosím... zadal jsem co jste mi vytvořili na promofaktuře. Nemám Vám co k tomu říct, peníze vracíme na účet. Nashle...
A to jsem několikrát urgoval o zaslání faktury nebo doklad o přijetí platby.
Super, takže Alzu už nikdy!!!!
Tyčový aku vysavač, kávovar Philips
Řešení, to je jednoduché : dodání zaplaceného zboží.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.