Společnost


Roman Pavlov

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46844Špatná barva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před 4 lety

Marketa Bartschova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ráda bych se zeptala, jak mám řešit následující situaci.
V době karantény ke mně domu přijel kadeřník a obarvil mi vlasy Druhý den se barva komplet smyla a vlasy začaly dost padat a já požadovala vrácení peněz za barvu. Salon se se mnou během komunikace dohadoval. Nakonec mi po měsíci zaslali fakturu, kde byla uvedená minimální částka za barvu, ovšem tam přibyla částka za dopravu, administrativní poplatek, o těchto věcech jsem předem nebyla vůbec informována.
Následně si mě salon zablokoval a tak s ním nemám možnost dál situaci řešit. Jak mám prosím nyní postupovat a na co mám nárok?
Děkuji


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 17:02, před 4 lety

Nebyla-li služba provedena sjednaným způsobem, může spotřebitelka uplatnit reklamaci. Reklamační nároky jsou uvedené v § 2169 občanského zákoníku a mají svou vnitřní hierarchii. Spotřebitelka může žádat provedení služby znovu (zdarma) a teprve není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Lze rovněž žádat o přiměřenou slevu.

V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že spotřebitelce náleží vrácení zaplacené ceny za službu, popř. i za výrobek, byl-li při ní použit, a je-li jeho vadnost příčinou špatně provedené služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.