Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Moje teta si u vás kupovala v Kauflandu na pobočce v Otrokovicích v lahůdkách salám- bylo tam napsané vysočina ( fotky klidně dodám na vyžádání do e-mailu ) , ale podle čichu, barvy a vzhledu to opravdu vysočina nebyla. Byl to nějaký odporný salám. Tímhle vás nechci nějak urazit ale spíše upozornit na chybu , aby se napravila a aby byli zákazníci spokojení. Děkuji za vstřícnost
Lahůdky
Chtěla bych, aby se chyba napravila.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.