Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
v září 2020 jsem si na webových stránkách https://www.vitasolaris.cz/ objednala roční balení vitamínu D zdarma jen za cenu poštovného (s uhrazením po doručení zásilky) v rámci národní zdravotnické kampaně. Objednaný vitamin D však nedorazil. Neobdržení objednávky jsem vzhledem k tomu, že šlo o produkt zdarma nijak neřešila, dnes jsem však ve schránce našla fakturu za neuhrazené poštovné a administrativní poplatek se splatností do 15.12. 2020 ve výši 119,-Kč. Není tam uvedeno za jaké zboží.
Bohužel jakékoliv navázání kontaktu telefonicky nebo emailen chodí automatické odpovědi o vytíženosti a trpělivosti firmy,působí to ,že hrají o čas.
Nepřeji si platit poštovné za neobdržené zboží a už vůbec ne administrativní poplatek za pozdní platbu. Ráda bych kdyby firma smazala moje osobní údaje nebo jakékoliv smluvní vztahy a již mě více nekontaktovala a neposílala další nabídky.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vážená paní Klímová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vaší objednávky prostřednictvím našich webových stránek naše společnost zaslala roční balení produktu Vitamín D VitaSolaris na Vámi uvedenou adresu. V případě, že zásilka adresátovi nedorazí, v takovém případě apelujeme na naše zákazníky, aby nás o této skutečnosti informovali, a my mohli co nejrychleji sjednat nápravu. Vzhledem k tomu, že jsme informaci neobdrželi a zároveň nebyla na náš bankovní účet připsána úhrada ve výši 49,- Kč, systém automaticky odeslal upozornění na dlužnou částku. Dovoluji si Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu OmegaMarine Forte+ v lednu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Omlouváme se za způsobené potíže.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.