Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46857Administrativní poplatek+poštovné za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 4 lety

Zdenka Klímová

Znění stížnosti

v září 2020 jsem si na webových stránkách https://www.vitasolaris.cz/ objednala roční balení vitamínu D zdarma jen za cenu poštovného (s uhrazením po doručení zásilky) v rámci národní zdravotnické kampaně. Objednaný vitamin D však nedorazil. Neobdržení objednávky jsem vzhledem k tomu, že šlo o produkt zdarma nijak neřešila, dnes jsem však ve schránce našla fakturu za neuhrazené poštovné a administrativní poplatek se splatností do 15.12. 2020 ve výši 119,-Kč. Není tam uvedeno za jaké zboží.
Bohužel jakékoliv navázání kontaktu telefonicky nebo emailen chodí automatické odpovědi o vytíženosti a trpělivosti firmy,působí to ,že hrají o čas.


Požadované řešení

Nepřeji si platit poštovné za neobdržené zboží a už vůbec ne administrativní poplatek za pozdní platbu. Ráda bych kdyby firma smazala moje osobní údaje nebo jakékoliv smluvní vztahy a již mě více nekontaktovala a neposílala další nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 11:41, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2020 14:24, před 4 lety

Vážená paní Klímová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vaší objednávky prostřednictvím našich webových stránek naše společnost zaslala roční balení produktu Vitamín D VitaSolaris na Vámi uvedenou adresu. V případě, že zásilka adresátovi nedorazí, v takovém případě apelujeme na naše zákazníky, aby nás o této skutečnosti informovali, a my mohli co nejrychleji sjednat nápravu. Vzhledem k tomu, že jsme informaci neobdrželi a zároveň nebyla na náš bankovní účet připsána úhrada ve výši 49,- Kč, systém automaticky odeslal upozornění na dlužnou částku. Dovoluji si Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu OmegaMarine Forte+ v lednu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Omlouváme se za způsobené potíže.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2021 23:12, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 22:38, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.