Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46862Nedodání zásilky Číslo zásilky: NB6495594072C Dopravce: Česká pošta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 44 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 4 lety

Lenka Matyášová

Znění stížnosti

Číslo zásilky:NB6495594072C
Dobrý den, objednala jsem si zásilku ve firmě Matějovský, odkud mi balík 23.11. tohoto roku odeslali. Dnes je 9.12. a balík nikde. Již několikrát jsem psala a volala do jmenované firmy. Ovšem tam mi vždy sdělí, že na vině je ČESKÁ POŠTA, že ze dne 23.11. nebylo doručeno spoustu balíků a údajně leží na Depu v Praze. Nastalo mi z nedodané zásilky spoustu problémů. Objednané zboží jsem již nutně potřebovala, provolala jsem spoustu peněz a ztratila plno času psaním e-mailů i voláním. Již třetí týden na tuto zásilku čekám. Je to jednoznačně vina České Pošty a já jsem opravdu rozzlobená. Kdo konkrétně za toto nese vinu???!!!


Produkt

Jak již jsem psala, objednala jsem si textilní zboží ve firmě Matějovský, odkud balík odeslali 23.11. od té doby balík údajně leží na Depu v Praze. Čekám již třetí týden na doručení!!!!


Požadované řešení

Požaduji o co nejrychlejší dodání své zásilky!!! Jsem zvědavá, jestli mi Česká Pošta zaplatí výlohy, které jsem kvůli jejich nedostatku měla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 08:20, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.