Společnost


UrbanTrend s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46864Nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 4 lety

Hana Čechová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10. 11. 2020 mi od společnosti BIMI přišlo potvrzení o připsání peněz za objednané zboží na účet této společnosti. U objednaného zboží bylo napsáno, že je skladem a navíc garance, že zboží je odesíláno do 24 hodin po připsání peněz na účet. Do dnešního dne mi zboží nedorazilo a paní P. V. ze zákaznické podpory mi nejdříve argumentovala tím, že zboží chodí z Číny, většina zboží je doručena do 30 dní, někdy se to protáhne na maximálně 60 dní. Proběhla mailová rozepře, protože jsem se opakovaně bránila tím, že přímo u konkrétního mnou objednaného zboží nebylo uvedeno, že bude z Číny, když u něho svítilo, že je skladem, a že když navíc garantují odeslání do 24 hodin po obdržení platby, nemůže doručení trvat tak dlouho. Nicméně jsem čekala až do včerejšího dne a když se podívám na odkaz sledování zásilky, byl zde uveden poslední datum 24. 11. 2020, kdy zboží údajně přistálo v belgickém Liege. Včera jsem tedy znovu vznesla dotaz na paní V. ze zákaznické podpory a ta mi napsala, že zboží už je v ČR, a že ho předali České poště. Prý mám pátrat tam, že u nás třeba byli a nezastihli nás doma. Samozřejmě je to nesmysl, protože pošta vše oznamuje a od společnosti BIMI mi navíc nepřišel potvrzovací mail o předání zásilky České poště, což je běžný postup. Pídila jsem se tedy po zásilce a volala jak na konečnou prachatickou poštu tak na centrálu do Prahy. V Praze mi řekli, že kód zásilky ukazuje na zcela obyčejnou zásilku bez pojištění, tudíž ji po přijetí na pražském letišti vůbec nebudou kódovat a na poště bude k vyzvednutí pouze na mé jméno. Pracovnice centrály mi taktéž sdělila, že poslední informaci, kterou vidí, je ze 7.12. a v tu chvíli zboží stále ještě nebylo v České republice. Důvodně se tedy domnívám, že společnost BIMI si neoprávněně předem vybírá peníze za zboží, které ani při daleké cestě není schopna řádně pojistit, a navíc mi sděluje nepravdivé informace. Připadá mi to, jakoby společnost BIMI chtěla hodit zodpovědnost za nedoručené zboží na Českou poštu. Přijde mi nekorektní, že si někdo předem vybere peníze, na web si napíše, že je zboží skladem, a že ho odesílá do 24 hodin po připsání platby, a poté není schopen dostát svému závazku. Několikrát jsem paní V. žádala, aby mi vrátili zpět peníze, protože se jedná o vánoční dárek, tudíž zboží raději seženu někde jinde. Na to mi odpověděla, že si mám počkat, až mi přijde, a poté mohu zboží vrátit.
Prosím o prověření celé situace.
Mnohokrát děkuji a jsem z pozdravem.
Hana Čechová


Požadované řešení

Buď garance doručení zboží alespoň do 23. 12. (v tento den to bude 44 dní od připsání platby) či vrácení peněz, pokud tomuto závazku nemohou dostát.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 19:57, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající navrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 23:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.