Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, objednala jsem si službu od O2, technik přišel zapojit internet a řekl mi, že když si u něj koupím modem, budu jej mít za 999,- Kč. Tedy jsem mu zaplatila 999,- Kč, instalaci a zapojení budu mít následně ve vyúčtování. Jaké bylo mé překvapení, když na faktuře, o kterou jsem si mimochodem také musela požádat, byla opět částka 999,-Kč. A od Tě doby to řeším telefonicky, přes e-maily, přes komunikaci na stránkách moje O2. Řeším od 7.10.2020 s paní Sedlářovou, následně s její nadřízenou paní Štefkovou. Tam mi po urgenci přes moje O2, napsala stroze, že celou věc předala reklamačnímu oddělení a že se mi ozvou. Nejen, že se nikdo neozval, ale přišla faktura na další měsíc spolu s částkou z minulého měsíce a opět včetně částky 999,-Kč, kterou jsem již hradila technikovi. Naprosto, žádná komunikace, odkazování na druhé, žádné spojení na stížnosti, či reklamace, odkazují stále na svoje stránky a na call centrum, kde čekáte dlouhé minuty. Nevím, kde se tedy obrátit, zda na Čoi, nebo média.
objednávka O23LHK7A
Nové vystavení faktury v co nejkratší době.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace s pořízením modemu. V systému již vidím, že došlo k dořešení telefonicky v rámci reklamace č. O27AL25Q. Pokud vám můžeme s čímkoli dalším pomoci, klidně napište na e-mail info@o2guru.cz. Rádi situaci prověříme a doporučíme vhodný postup.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.