Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
hledám zásilku od společnosti FANTASIA CALZATURE , která měla předat 16.11. DHL k doručení na moji adresu Plástky 601/39, Lelekovice, 664 31 České poště. Balíček nikde není. Uvedené číslo 537047170807 zásilka dle DHL nelze najít na ČP!!!
dle sledování zásilky:
Po, 16.11.2020, 08:27, Radefeld, Německo
Zásilka bude přepravena do cílové země / cílové oblasti a odtud předána doručovací organizaci. (Domovská stránka / online sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/cs/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelnumbers=537047170807
zde je odkaz na Českou poštu.
Balík byl uhrazen v plné výši předem.
Do dnes 9.12.2020 nebyl doručen.
Česká pošta neumí zásilku nikde najít. DHL tvrdí, že balík předala do ČR.
Prosím o vyřízení.
Předem děkuji
Petrová Patricie
Dodání zásilky ze zahraničí č.537047170807, dle Order No. 2000022—342067038
Zjištění kde se zásilka nachází a její doručení.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.