Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Měla jsem zakoupenou jízdenku na FlixBus. Autobus do Jihlavy na autobusové nádraží vůbec nepřijel - nedostala jsem žádnou informaci o zpoždění/zrušení spoje. Zmeškala jsem lékařskou prohlídku v Praze na kterou jsem byla objednána.
odkud - kam - nástupiště/from - to - platform odjezd - příjezd/departure - arrival spoj/service
Jihlava,,aut.nádr. 8:45 7.10.2020 060
Praha,,ÚAN Florenc 10:45 7.10.2020 FlixBus CZ s.r.o.
DIČ: CZ06015697
druh jízdného/fare type cena s DPH/price VAT incl. sazba daně/VAT rate
Dospělý 129,- Kč 2. snížená sazba
podmínky vracení/cancellat. conditions
eShop - IDOS.cz/06.10./07:49/52
prodej jízdenek IDOS.cz
kód IDOS.cz: EK6U-AXES-QXHC
zákaznická podpora: helpdesk.amsbus.cz/IDOS
10CZK/15min
kód e-jízdenky: 1086910428
Žádám o vrácení jízdného v plné částce.
|
Tweet |
Nebyla-li sjednaná a spotřebitelkou již uhrazená služba řádně a včas poskytnuta, a je-li zjevné, že na jejím dodatečném splnění nemůže mít spotřebitelka zájem, má spotřebitelka nárok na vrácení vynaložených nákladů. V souvislosti s praxí společnosti FlixBus CZ s.r.o. dodáváme nad rámec stížnosti, že náklady vynaložené spotřebitelkou k zakoupení jízdného jí mají být vráceny ve formě peněžních prostředků, nikoliv ve formě voucheru, poukazu, kreditu apod.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Před zasláním předžalobní výzvy doporučujeme použít standardní komunikaci (e-mail, telefon) a společnost vyzvat "neoficiálně".
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. K České obchodní inspekci dodáváme, že nesdílí naše striktní stanovisko ohledně formy, ve které by mělo být jízdné vráceno (k tomu viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/40474/vraceni-jizdneho-pouze-ve-forme-voucheru-s-omezenou-platnosti).
Dobrý den, paní Nováková,
mrzí nás, pokud jsme Vám byli nuceni zrušit spojení, nebo bylo zpožděno. Prosím v případě, že jste jízdenku kupovala přes portál idos.cz, tak kontaktujte přímo prodejce ohledně refundace Vaší jízdenky. Učinit tak můžete zde: https://helpdesk.amsbus.cz/idos/?lang=cs&custom=300. Nezapomeňte připojit Vámi reklamovanou jízdenku.
S pozdravem, Mirek z FlixBusu.
Na portále idos.cz jsem se snažila reklamaci vyřídit, ale pokud si to rozkliknete, tak pro reklamaci na Flixbus zde mají uvedeno:
jízdenku na spoj FlixBus lze dle přepravních podmínek dopravce reklamovat na emailové adrese service@flixbus.com nebo telefonicky na čísle +420 228 880 001.
A to je předmětem mé stížnosti - na uvedenou adresu jsem Vám psala 2x, bez jakékoli reakce a na uvedeném telefonním čísle se nedá spojit s operátorem a řešit jakoukoli reklamaci.
Takže jsem na začátku, kde jsem byla....
Dobrý den,
rozumím situaci a omlouvám se, že jsme Vám neposkytli podporu. Prosím zašlete mi emailovou adresu, z které jste nám psala a pokusím se Vaše emaily dohledat. Tato adresa je neaktivní a pro reklamace slouží následující formulář: https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc. Informuje portál IDOS, aby upravil informace na svém webu. Děkuji za vysvětlení.
Věřím, že se Vaše refundace vyřídí, co nejdříve.
Hezký den, Miroslav z FlixBusu.
Psala jsem Vám z mailové adresy pnovakova@csas.cz. Portál IDOS informujte sami a neplatné adrese - ve Vašem zájmu by mělo být, aby údaje o Vaší společnosti byly správné.
Dobrý den, paní Nováková,
děkuji za zaslání Vašeho emailu. Samozřejmě, že portál IDOS informujeme sami, aby došlo k nápravě.
Váš případ bude, co nejdříve vyřešen naším zákaznickým oddělením.
Omlouváme se za komplikace a přejeme hezký den.
S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: