Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46876nedodaná objednávka- zaplaceno předem kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 4 lety

Jitřenka Harabúzová

Znění stížnosti

Dobrý večer
dnes 9.12.2020 jsem objednala pro svou neteř přes dáme jídlo.cz(Mladá Boleslav) z Bageterie Boulevard jídlo. Objednávku jsem zaplatila předem kartou, na ploše PC proběhlo dostali jsme vaši objednávku, ale nepřišlo nic. Zjistila jsem, že platba z mého účtu opravdu proběhla.Na účtu neteře se objednávka neobjevila.
předem děkuji za odpověď Jitřenka Harabúzová (Praha)
tel: 776 804 923


Produkt

nedodaná objednávka


Požadované řešení

navrácení platby zpět na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 21:54, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 občanského zákoníku).

Z tohoto důvodu má spotřebitelka nárok na vrácení uhrazené částky, a to ve formě peněžních prostředků. Ve formě voucheru, kreditu atp. je možné tuto částku vrátit pouze tehdy, pokud s tím spotřebitelka souhlasí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 11:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.