Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Dne 16.06 2019 jsem zakoupil hodinky Samsung Gear S3 Frontier u prodejce Datart.Dne12.11.2020 přestali fungovat. Proběhla reklamace, která nebyla uznaná servisem. Závada byla, vznik neznáme kapaliny do hodinek. S následnou oxidací komponentu. Hodinky mají od výrobce označení IP68.Tedy ochranu proti prachu a vlhku. Následně jsem ještě komunikoval se servisem. Nabídli mi opravu za 6948KČ.Cena hodinek 5555kč. A nebo 15% slevu na nové. Nejsem jsi vědom, že by hodinky poškodil. Prodejce v Datart mě řekl, že může být výrobní vada? Byl by rád, kdyby jste mi pomohli hodinky vyreklamovat.
GEAR WATCH,SM-R760,DARK GRAY,XEZ(SM-R760NDAAXEZ)Ser.Číslo RSAM40GGE9
Jestli to půjde, tak nové hodinky. Nebo vracení peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.