Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46879Vyúčtování č. 5148501886, období 20.10. - 19.11.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 4 lety

Barbora Žáková

Znění stížnosti

5148501886
20.10. - 19.11.

Dobrý den,
když mi přišlo vyúčtování číslo 5148501886, částka na něm uvedená mi vyrazila dech. Jedná se celkem o přibližně 10 000 Kč, z toho 8 500 Kč chci reklamovat. Před několika měsíci jsem si u O2 pořídila tablet s datovou SIM. Bylo mi sděleno, že jde pouze o datovou SIM s několika GB dat a nijak jsem nebyla upozorněna, že by z této SIM mělo být možné uskutečňovat i hovory. V říjnu v aktuální těžké době jsem tento tablet poskytla své nezletilé sestře, se kterou nežiji ve společné domácnosti, aby se mohla zúčastnit distanční školní výuky, jelikož rodiče si PC dovolit nemohou. Bohužel sestra SIM využila i k volání, což jsem se dozvěděla až z měsíčního vyúčtování, protože v O2 není vidět průběžná útrata. Sama jsem několikrát byla nucena zůstat doma za 60 % mzdy a nyní jsem také těhotná, tato částka je pro mě neúnosná. Tarify s neomezeným voláním se pohybují kolem 500 Kč. Nerozumím, proč jsem nebyla upozorněna na podezřele vysokou částku za hovory.


Požadované řešení

Snížení části vyúčtování za telefonní hovory/SMS z datové SIM na úroveň částky za tarif s neomezenými hovory a SMS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2021 21:46, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2021 17:17, před 4 lety

Dobrý den,

velice mne mrzí zmíněné komplikace, které vznikly volání z primárně datové SIM karty. Situaci jsme detailně prověřili a o výsledku reklamace č. O2661PQM jsme informovali e-mailem dne 26.11.2020.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 12:11, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 17:11, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.