Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
5148501886
20.10. - 19.11.
Dobrý den,
když mi přišlo vyúčtování číslo 5148501886, částka na něm uvedená mi vyrazila dech. Jedná se celkem o přibližně 10 000 Kč, z toho 8 500 Kč chci reklamovat. Před několika měsíci jsem si u O2 pořídila tablet s datovou SIM. Bylo mi sděleno, že jde pouze o datovou SIM s několika GB dat a nijak jsem nebyla upozorněna, že by z této SIM mělo být možné uskutečňovat i hovory. V říjnu v aktuální těžké době jsem tento tablet poskytla své nezletilé sestře, se kterou nežiji ve společné domácnosti, aby se mohla zúčastnit distanční školní výuky, jelikož rodiče si PC dovolit nemohou. Bohužel sestra SIM využila i k volání, což jsem se dozvěděla až z měsíčního vyúčtování, protože v O2 není vidět průběžná útrata. Sama jsem několikrát byla nucena zůstat doma za 60 % mzdy a nyní jsem také těhotná, tato částka je pro mě neúnosná. Tarify s neomezeným voláním se pohybují kolem 500 Kč. Nerozumím, proč jsem nebyla upozorněna na podezřele vysokou částku za hovory.
Snížení části vyúčtování za telefonní hovory/SMS z datové SIM na úroveň částky za tarif s neomezenými hovory a SMS.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace, které vznikly volání z primárně datové SIM karty. Situaci jsme detailně prověřili a o výsledku reklamace č. O2661PQM jsme informovali e-mailem dne 26.11.2020.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.