Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46880Nedoruceni balíku majiteli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 4 lety

Hana Hájková

Znění stížnosti

Dobrý den,
během 10 dnů, jsem opět nedostala balík do ruky, řidiči jsem volala, že ho převezme naproti sousedka,poslala jsem mu i SMS, ale vše marné ještě byl na mě drzý a arogantní. Asi je pro něj jednodušší celé vesnici složit balíky v pekárně Luníček a všichni se starejte. Nejsem sama kdo si na něj ve vesnici Černilov stěžuje a mají s ním problémy. Není to dobrá reklama pro vaší firmu takovýhle zaměstnanec, myslím, že si své služby dostatečně platíme. Žádám o nápravu a chci, aby ten balík vyzvedl, kde ho uložit a dodal osobně, aby si pro příště uvědomil, že výplatu dostává za práci, kterou má splnit a ne za svoji lenost. Přece nebudete platit takového frajera.
S pozdravem a přáním krásných vánoc a hlavně dobrých zaměstnanců

Hana Hájková


Požadované řešení

Osobní doručení řidičem do vlastních rukou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 11:43, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.