Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
během 10 dnů, jsem opět nedostala balík do ruky, řidiči jsem volala, že ho převezme naproti sousedka,poslala jsem mu i SMS, ale vše marné ještě byl na mě drzý a arogantní. Asi je pro něj jednodušší celé vesnici složit balíky v pekárně Luníček a všichni se starejte. Nejsem sama kdo si na něj ve vesnici Černilov stěžuje a mají s ním problémy. Není to dobrá reklama pro vaší firmu takovýhle zaměstnanec, myslím, že si své služby dostatečně platíme. Žádám o nápravu a chci, aby ten balík vyzvedl, kde ho uložit a dodal osobně, aby si pro příště uvědomil, že výplatu dostává za práci, kterou má splnit a ne za svoji lenost. Přece nebudete platit takového frajera.
S pozdravem a přáním krásných vánoc a hlavně dobrých zaměstnanců
Hana Hájková
Osobní doručení řidičem do vlastních rukou
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.