Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46886Neochota a špatná komunikace personálu - č. účtenky: 55506662012070024022.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2020, před 4 lety

Monika Kramerová

Znění stížnosti

Dobrý den.
07.12.2020 hned ráno jsme byli v Hornbachu v Plzni. Potřebovali jsme nařezat police. Vybrali jsme si velkou desku, kterou jsme chtěli rozřezat. Už jsme měli připravený plánek a vše jsme domluvili s pracovníkem u přířezu. Dokonce mi říkal, že na konci mi asi nezbyde celých 8 cm, ať počítám asi 3 mm na řez, což mi nevadilo a řekla jsem, že si to tam mohou nechat, že ten zbytek nepotřebuji. Ptala jsem se ho i na částku, kterou zaplatím. Řekl, ať si to vypočítám, že za řez je 20 Kč. Přístup mě zarazil, ale přešla jsem to mlčky a zeptala se, jestli tedy budu platit 740 Kč za desku a 240 Kč (12 řezů) za rozřezání, abych pak nebyla překvapena nějakými příplatky. Pracovník sdělil, že ano a že máme přijít za 3 hodiny, že tam ještě není pracovník, co to řeže. Po třech hodinách jsme se dostavili, pracovník nám řekl, ať si to naložíme, dal nám papír s rozměry a šli jsme na pokladnu. A tam nás čekalo hodně nepříjemné překvapení. Částka byla skoro 300,- Kč vyšší. Dožadovali jsme se částky 980 Kč, ale pokladní říkala, že s tím nic neudělá, že to takhle dostala napsané od pracovníků přířezu. Zavolala jim, pracovník přišel a nevybíravým způsobem nám sdělil, že tam mají na stěně vzorky, kde jsou ceny napsaný a že jsme vůbec neměli co koukat po nějaké desce. Tu, že nám dá jedině v celku a ať si ji tedy odneseme celou. Jeho drzost a arogance upoutávala pozornost i dalších zákazníků. To nám však první pracovník vůbec neřekl, i když věděl, že to chceme z té vybrané desky. Naše police nám prý nařezal z nějakých zbytků a doma jsme dokonce zjistili, že některé hrany jsou oprýskané. Cítíme se okradeni o navýšení částky a silně podvedeni Vaším neochotným personálem, který se chtěl zbavit bordelu za naše peníze. Hodně pokazili jméno Vaší firmy a po této zkušenosti budu od návštěvy Hornbachu v Plzni všechny odrazovat.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze. Špatný dojem z návštěvy Vaší pobočky však nezmizí. Tolik neochoty, arogance a nadřazenosti jsem ještě v obchodě nezažila. Je mi jasné, že pokud budete tuto stížnost řešit, upraví si Vaši pracovníci pravdu podle svého, ale stejně by bylo dobré jim DŮRAZNĚ vysvětlit, že oni jsou tam pro zákazníka a nikdy né naopak a když jim někdo řekne, že chce rozřezat vybranou desku, tak ho nenechat v omylu, že mu ji rozřežou a pak jim nacpat nějaký odpad v domnění, že si za své peníze odváží to, co chtěli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 13:51, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Z obsahu stížnosti vyplývá, že pracovník společnosti potvrdil spotřebitelce při objednávce jinou cenu, než jaká jí byla následně vyúčtována. I pokud by byla cena uvedená u daného kusu opravdu vyšší, pak dle § 1740 odst. 2 došlo k její změně na částku 980,- Kč ve chvíli, kdy tuto částku při přijetí objednávky pracovník odsouhlasil.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 11:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.