Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 8.12.2020 jsme zakoupili v prodejně Lidl Nymburk mimo jiné i balení Vepř. Krkovice 750 g, jak je patrné z přiloženého dokladu.
Po příjezdu domů a vybalení výrobku jsme zjistili, že maso je zasaženo na mnoha částech viditelným počínajícím rozkladem. Čichový vjem byl rovněž velmi nepříznivý, a odkrojené viditeně nezasažené části odmítl konzumovat i pes.
Nejvíce zasažené části jsou viditelně patrné na přiložených fotografiích.
Vepř. Krkovice 750 g, výrobce a dodavatel Německo, 79.90 Kč za balení
Z obavy z koronavirové infekce a zbytečně vznikajících dalších nákladů nehodlám řešit reklamaci návratem do výše uvedené prodejny, ale žádám Vás tímto o náhradu vzniklé škody ve výši 79.90 Kč zasláním na účet č: *****, akceptuji i případné náhradní řešení formou nákupní poukázky v přibližně stejné hodotě.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Vokatý,
mrzí nás, pokud maso nebylo v pořádku, avšak reklamaci nelze provést Vámi navrženým způsobem. Prosíme, abyste maso zanesl do prodejny, kde Vám vrátíme i bez účtenky peníze zpět.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Zřejmě nejsem normální pokud bych si měl schovávat v bytě zapáchající zkažené maso kvůli tomu abych jej mohl po týdnu vrátit. Možná by bylo vhodné zeptat se pana Schwarze zda se jeho řetězce opravdu mají chovat takto nevstřícně ke svým zákazníkům v ČR, a zda volí stejný přístup i např. v NSR.
S pozdravem
M. Vokatý
Požadavek na předání masa, které není v pořádku, za účelem vrácení peněz, je ze strany společnosti oprávněný. Zda není vhodné přijmout i jiný postup, který by byl pro spotřebitele jednodušší, ponecháváme jako podnět k případné úpravě služeb do budoucna. Stížnost pro další komunikaci uzavíráme.