Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4689Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2014, před 10 lety

Ivana Barvínková

Znění stížnosti

Na internetu jsem koupila kulmu Babyliss za 1600,-- po 4 měsících používání 2x týdně se kulma začala přehřívat a pálit vlasy, otočná hlavice byla uvntř spálená a uvoněna kovová součástka, reklamace mi nebyla uznána, prý znečištěný filtr, přitom v návodu je uvedeno že kulma je vybavena bezpečnostním termostatem a při přehřátí se vypne, pokud se vypíná častěji je nutno filtr vyčistit, kulma se sama nevypínala a pálila vlasy, žádala jsem o přehodnocení reklamace, žádné další řešení ani oprava mi nebyla nabídnuta, ještě žádají 150,-- kč za vrácení zboží, opravdu nejsem spokojena se zbožím, které stojí dost peněz a vydrží 4 měsíce.


Produkt

Kulma Babyliss 2735E


Požadované řešení

žádám výměnu za bezvadný výrobec, případné vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2014 13:35, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že reklamovaná závada nebyla přítomná na výrobku v době jeho převzetí v podobě skryté vady, která se časem projevila.

Spotřebitelka se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší její důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Prodávající nemá právo na úhradu nákladů spojených s neoprávněnou reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 15:30, před 10 lety

Společnost ANTALON s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.