Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Na internetu jsem koupila kulmu Babyliss za 1600,-- po 4 měsících používání 2x týdně se kulma začala přehřívat a pálit vlasy, otočná hlavice byla uvntř spálená a uvoněna kovová součástka, reklamace mi nebyla uznána, prý znečištěný filtr, přitom v návodu je uvedeno že kulma je vybavena bezpečnostním termostatem a při přehřátí se vypne, pokud se vypíná častěji je nutno filtr vyčistit, kulma se sama nevypínala a pálila vlasy, žádala jsem o přehodnocení reklamace, žádné další řešení ani oprava mi nebyla nabídnuta, ještě žádají 150,-- kč za vrácení zboží, opravdu nejsem spokojena se zbožím, které stojí dost peněz a vydrží 4 měsíce.
Kulma Babyliss 2735E
žádám výměnu za bezvadný výrobec, případné vrácení peněz
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že reklamovaná závada nebyla přítomná na výrobku v době jeho převzetí v podobě skryté vady, která se časem projevila.
Spotřebitelka se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší její důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Prodávající nemá právo na úhradu nákladů spojených s neoprávněnou reklamací.
Společnost ANTALON s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.