Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46890Nevyhovění přání o vrácení peněz na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2020, před 4 lety

Marie Plochová Hlávková

Znění stížnosti

Reklamovala jsem aku sekačku, dostala jsem oznámení o vrácení peněz, potřebovala jsem vrátit peníze na účet (ne složenkou). Nedostala jsem formulář pro vyplnění čísla účtu. Číslo účtu jsem tedy sama psala do Lidlu, volala jsem na infolinku, bylo mi potvrzeno telefonicky i mailem, že vrácení peněz na účet proběhne. A pak mi přišel mail, že mi peníze posílají složenku, že jsem jim číslo účtu neposlala! To byl pro mě velký problém, protože k nám pošťáci nechodí (chatová osada). Psala jsem Lidlu stížnost a žádala jsem, aby proběhla sebereflexe této chyby zákaznického servisu, která mi zkomplikovala situaci. Žádná sebereflexe nepřišla! Odpovídali mi stále jen operátoři, kteří vůbec nebyli schopni uznat chybu, můj mail zřejmě nebyl poslán k žádnému supervizorovi nebo nadřízenému, který by opravdu řešil toto pochybení a systémový problém v komunikaci se zákazníkem. S eshopem Lidlu jsem velmi nespokojená a žádám omluvu a nápravu chyby u konkrétních chybujících zaměstnanců. Děkuji.


Produkt

Reklamace aku sekačky PARKSIDE


Požadované řešení

Omluva od nadřízeného, který je zodpovědný za chyby svých podřízených, kteří chybovali. Popis nápravného opatření, aby toto martyrium nemuseli podstupovat další zákazníci. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 09:25, před 4 lety

V případě řešení reklamace odstoupením od smlouvy by vrácení částky, která se rovná kupní ceně reklamovaného zboží, mělo podle našeho názoru proběhnout způsobem, který si spotřebitel zvolí, není-li tento způsob pro podnikatele zjevně zatěžující. Odeslání peněžních prostředků na bankovní účet, jehož číslo spotřebitel podnikateli opakovaně sdělí, není podle nás nepřiměřeným požadavkem. Zákon však tuto problematiku výslovně neřeší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 23:42, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.