Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Reklamovala jsem aku sekačku, dostala jsem oznámení o vrácení peněz, potřebovala jsem vrátit peníze na účet (ne složenkou). Nedostala jsem formulář pro vyplnění čísla účtu. Číslo účtu jsem tedy sama psala do Lidlu, volala jsem na infolinku, bylo mi potvrzeno telefonicky i mailem, že vrácení peněz na účet proběhne. A pak mi přišel mail, že mi peníze posílají složenku, že jsem jim číslo účtu neposlala! To byl pro mě velký problém, protože k nám pošťáci nechodí (chatová osada). Psala jsem Lidlu stížnost a žádala jsem, aby proběhla sebereflexe této chyby zákaznického servisu, která mi zkomplikovala situaci. Žádná sebereflexe nepřišla! Odpovídali mi stále jen operátoři, kteří vůbec nebyli schopni uznat chybu, můj mail zřejmě nebyl poslán k žádnému supervizorovi nebo nadřízenému, který by opravdu řešil toto pochybení a systémový problém v komunikaci se zákazníkem. S eshopem Lidlu jsem velmi nespokojená a žádám omluvu a nápravu chyby u konkrétních chybujících zaměstnanců. Děkuji.
Reklamace aku sekačky PARKSIDE
Omluva od nadřízeného, který je zodpovědný za chyby svých podřízených, kteří chybovali. Popis nápravného opatření, aby toto martyrium nemuseli podstupovat další zákazníci. Děkuji.
|
Tweet |
V případě řešení reklamace odstoupením od smlouvy by vrácení částky, která se rovná kupní ceně reklamovaného zboží, mělo podle našeho názoru proběhnout způsobem, který si spotřebitel zvolí, není-li tento způsob pro podnikatele zjevně zatěžující. Odeslání peněžních prostředků na bankovní účet, jehož číslo spotřebitel podnikateli opakovaně sdělí, není podle nás nepřiměřeným požadavkem. Zákon však tuto problematiku výslovně neřeší.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.