Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46892Neproplacené poštovné za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2020, před 4 lety

Renáta Palmeová

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamovala jsem zboží, vyplnila reklamační list a odeslala zpět prodejci. Na reklamační list jsem uvedla číslo účtu,k čemuž mě rekl.l. vyzývá (pro případ, že reklamace bude řešena vrácením peněz).Druhý den jsem ještě zaslala na reklamační oddělení vzkaz o odeslané reklamaci.....viz. níže
Dobrý den,
v příloze Vám posílám podklady k reklamaci, kterou jsem včera odeslala poštou(viz. podací lístek) - Páska LED, reflexní, modrá.....Páska vůbec nesvítí a je na ní prasklina, takže je na nic! Pošlete mi klidně pásku novou, ale funkční.....na barvě mi nezáleží. Také žádám o úhradu poštovného.

Za pár dní bylo SMS zpravou oznámeno, že mi vrací peníze, to je o.k., přišly na účet. Ale o vracení poštovného za odeslanou reklamaci nechtějí ani slyšet(dle rekl. řádu na ni mám nárok), že na ni nemám nárok, jelikož jsem odstoupila od smlouvy. Ale to jsem neučinila! Jedná se jen o Kč 55,-, ale jde o princip a zbůsob jednání
p. N. z reklamačního oddělení TV Products.

Děkuji za pomoc při řešení tohoto sporu.

S pozdravem Palmeová


Produkt

Páska LED, reflexní modrá


Požadované řešení

Proplacení poštovného ve výši Kč 55,- (doklad mám schovaný).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 10:50, před 4 lety

V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2021 16:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.