Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46893Rozpory v platbach Rozhlas a televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 1 sekunda

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2020, před 4 lety

Ivo Miculek

Znění stížnosti

Dobry den. Zadam o zaslání přehledu plateb Za poplatky Cs.rozhlas a Televize a to z důvodu neopravněného obohacovani české pošty.Podle mých výpočtů.mám za celý kalndářní rok .zaplatit na poplatcích 2.280kč. Z mých peněz už jsem zaplatil do listopadu roku 2020 již 2770kč.Proto tímto žádám o rychlé zaslání tohoto přehledu do 15.12.2020. zdali mám ještě tento rok nějaké peníze na učet čs.pošty ještě posílat? Mičulek Ivo bytem Chebská 693 Kynšperk nad Ohří 35751


Požadované řešení

Vráti peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 11:19, před 4 lety

Dle čl. 4.8. obchodních podmínek SIPO (dále jen OPS) je Česká pošta povinna v průběhu inkasního měsíce na vyžádání spotřebitele vystavit potvrzení o uhrazených platbách SIPO. Spotřebitel může o vystavení potvrzení požádat na pobočce České pošty.

Podle čl. 9.1. OPS je reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na pobočce České pošty, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, telefonicky na zákaznické lince ČP 840 111 244, příp. e-mailem na adrese sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz. Při reklamaci je potřeba sdělit důvod reklamace a předložit odpovídající platební doklad SIPO – Hotovost s podacími znaky České pošty, upomínku neuhrazených plateb SIPO s podacími znaky České pošty, platební doklad SIPO – Bezhotovost nebo potvrzení o platbě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.