Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pěkný den. Dnes 6.10. Jsem mluvila s operátorem skrz získání nového zařízení na splátky, s tím že musím alespoň na jeden měsíc navýšit tarif abych měla možnost nového zařízení se slevou. Tak Desetkrát jsem se pana ptala jestli je to opravdu pravda že si po měsíci můžu snížit tarif zpět. Několikrát mi bylo prislibeno že ano. Po dnešním telefonátu mi bylo řečeno že to nejde, že mi museli podat nepravdivé informace. Hovor se uskotecnil 6.10 po 10 hodině ráno.
Jsem zklamaná že člověk nemůže věřit vaším operátorům. Telefon se mi nakonec cenové ani nevyplatí když tarif musí zůstat navýšeny. Časem asi změním operátora, protože takové jednání se mi nelíbí. Jsem u vás mnoho let a čekala bych ferovost z vaší strany, ale bohužel. Prosím kontaktujte mě jak se dal bude postupovat. S pozdravem Zvěřinová
Lžive informace.
Snížení tarifu
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.