Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
- Dne 1.12. jsem objednal zboží (oleje, aditivum a další chemii - vše skladem na prodejně)
- objednávku jsem platil okamžitě a kartou
- Téhož dne přišla zpráva, že zboží bylo odesláno a že dorazí maximálně do 48 hodin od tohoto potvrzení.
- po 55 hodinách jsem volal na tel. číslo uvedené společnosti, ale nikdo neodpovídal
- po kontaktu na online chat jsem dostal arogantní informaci, že musím být trpělivý, že zásilka je na cestě a asi bude zpožděná kvůli, cituji "předvánočnímu provozu obchodu a strašnému frmolu"
- teprve po této urgenci mi přišel email od pochybné a problémy proslulé kurýrní společnosti InTime že zásilku převzali a budou rozvážet
- kurýr přijel v 21:18 večer, shodil mi balík před auto a odjel.
- po rozbalení v 21:34 jsem k mému zděšení zjistil, že v objednávce chybí 2 ks oleje Millers Oils EE LongLife 5W-30 5L v celkové hodnotě 3.606,20,-
- ve 21:51 jsem psal zprávu na messenger společnosti s tím, co se stalo.
- dnes je 12.10. a společnost nekomunikuje, telefony nezvedá, na messenger neodpovídá a já nemám ani zboží, ani peníze.
Millers Oils EE LongLife 5W-30 5L
Požaduji -
1. okamžité dodání chybějícího zboží solventní a bezproblémovou službou, klidně i českou poštou. S kurýrem InTime už nechci mít nic společného.
2. veřejnou omluvu a výjádření od majitele společnosti, proč se tak stalo a jaké kroky podnikne k tomu, aby jeho personál kontroloval lépe objednávky a jednal se zákazníkem s úctou a pokorou, namísto arogance a "buranského" projevu
3. výraznou slevu na další objednávku, u které se mi osobně zaručí, že vše proběhne bez problému a ke vší spokojenosti zákazníka.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.