Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.11. Ceska posta prevzala balicek. Dorucoval balik dopravil na jine misto urceni, jinou postu. Mel byt prevezen na spravne misto urceni, k tomu do dnesniho dne nedoslo. A tak jiz 18 dnu cekam. Kdyz jsem volala na infolinku, 20 min jsem cekala na spojeni a dokazali mi akorat precis to co vidim na strankach posty "sledovani zasilky". Poptavala jsem se 3x na poste, stejny vysledek. V dobe kdy maji vse po kody nikdo nevi kde balik je. Reklamace podana, pry maji 30 dnu na vyrizeni. Na telefonicke reklemaci mi rekli ze balik budou hledat 2-3 dny. Najit svuj balik, ktery mi mela posta dopravit od 2-3 dnu me stoji usuli, cas i penize za volani. A na poste mi pouze sdeluji, ze je musim pochopit protoze jsou Vanoce. Zpozdeni se da pochopit a brala jsem ho na vedomi. Ovsem nezajem lidi, nepostizitelnost pri chybach zamestanacu a vlastne v dobe skenovani kazdeho baliku nikdo neni schopen nic zjisti je smutne. To ze infoliky mi sdeli je to co vidim ja, ja zarazejici a ztrata casu vsech. Sluzby posty nejsou dobre, v okoli ma spoustu lidi se spatnymi zkusenostmi.
Reseni by mela navrhnout Ceska posta.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.