Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Komunikace se sl-pani Z.H.-telefonat obtezujici arogantni neochotna-nevyrizena reklamace - nevcasne o x dni pozdeji-zakonna lhuta 1mesic-,uvedla jako duvod ze nevi v jakem stavu se nachazi reklamovane zbozi-ani po dvou emalech a 33min telefonatu placenem realne komunikovanem bez cekaci lhuty-8min34sekund, jen pozadujici po me osobe email s prosbou o vraceni penez.... Katasrtrofa
Zaloba diky prezentovani reklamacniho odd a nesplneni zakonne lhuty
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy. Z projevu vůle spotřebitele by mělo být patrné, jakým způsobem a v jaké lhůtě má dojít k vrácení peněz.
Vážená paní Maršálková, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Můžete mne prosím kontaktovat s číslem objednávky nebo reklamace na e-mailové adrese overeno@mall.cz? Ráda se Vám budu věnovat.
Veronika,
Mall.cz
Ano velice rada se ozvu, i kdyz jsem Vasi spolecnost kontaktovala dohromady 9x.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.