Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#4691Nevyrizena reklamace, obtezovani, apod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2014, před 10 lety

Marketa Marsalkova

Znění stížnosti

Komunikace se sl-pani Z.H.-telefonat obtezujici arogantni neochotna-nevyrizena reklamace - nevcasne o x dni pozdeji-zakonna lhuta 1mesic-,uvedla jako duvod ze nevi v jakem stavu se nachazi reklamovane zbozi-ani po dvou emalech a 33min telefonatu placenem realne komunikovanem bez cekaci lhuty-8min34sekund, jen pozadujici po me osobe email s prosbou o vraceni penez.... Katasrtrofa


Požadované řešení

Zaloba diky prezentovani reklamacniho odd a nesplneni zakonne lhuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 21:22, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy. Z projevu vůle spotřebitele by mělo být patrné, jakým způsobem a v jaké lhůtě má dojít k vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2014 13:00, před 10 lety

Vážená paní Maršálková, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Můžete mne prosím kontaktovat s číslem objednávky nebo reklamace na e-mailové adrese overeno@mall.cz? Ráda se Vám budu věnovat.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2014 08:05, před 10 lety


Marketa Marsalkova

Ano velice rada se ozvu, i kdyz jsem Vasi spolecnost kontaktovala dohromady 9x.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 10:14, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 10:18, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.