Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46914Otřesné jednání a neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 37 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před 4 lety

Tereza Turková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem nekonfliktní zákazník, ale co je moc, to je příliš. Dne 8. 12. přijala Česká pošta (konkrétně pobočka Kaplice) balík do ruky k doručení. O této skutečnosti jsem byla informována SMS zprávou ve 13:01. Celý tento den jsem byla doma a na doručení zásilky čekala. Proto také vím, že balík doručovaný vůbec nebyl. Zhruba půl hodiny po obdržené SMS mi přišla zpráva další, že na moji žádost byla zásilka uložena na poště a že si ji mám vyzvednout. Žádné upřesnění doručování jsem neprovedla, tudíž bylo toto uskutečněno za mě. Chápu sice předvánoční shon i to, že pod vlivem Corony jsou enormně vytížení všichni přepravci/dopravci, ale takovéto jednání je zkrátka a dobře hrubé porušení závazku vůči zákazníkovi. Když jsem na výše zmíněnou kaplickou pobočku pošty přišla a ptala se listonošky, kde se řeší reklamace, bylo mi sděleno, že svůj problém mám říci paní na přepážce, že mi bude zavolaná kompetentní osoba - vedoucí dodejny. Jakmile jsem tak na doporučení učinila, dostalo se mi velmi nepříjemné odpovědi, proč to jako paní říkám, že ona za to přece nemůže...Komu jsem to tedy měla říci? Celkově se ke mě zachovali jako k obtížnému hmyzu, nikdo nebyl ochoten problém jimi způsobený vůbec vyslyšet natož vlastně vůbec řešit. Protože jsem balík potřebovala vyzvednout, ono přepravné-doručovné ve výši 125Kč jsem uhradila. Paní na přepážce mi sice poskytla telefonní kontakt na vedoucí pobočky, nicméně se na něj opakovaně nedá dovolat. Opomíjím fakt, že jsem onu vedoucí v zázemí pošty viděla, tudíž jí paní za přepážkou hbitě zapřela. Má otázka zní, jak mám dále řešit tento problém? Rozhodně nehodlám tuhle celou záležitost jen tak být, dle mého názoru je chování zaměstnanců (ne samozřejmě všech) na kaplické poště opravdu sprosté a měli by si za to nést patřičné následky. Nehledě na to, že jako zákazník nemám kde se domoci svého práva - vrácení peněz za neuskutečněnou službu!


Produkt

Doručování


Požadované řešení

Vrácení peněz za neuskutečněnou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2020 10:06, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.