Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předem zaplacená objednávka hraček za 4000,- Kč. V obchodních podmínkách má e-shop dodání do 10 pracovních dnů. Pokud dojde k prodlení popř. je zboží nedostatkové, eshop má dát vědět zákazníkovi (podle jejich obchodních podmínek). Objednávka zaplacena 26.11.2020.
E-shop nereaguje na mé maily, zboží nedodal, peníze nemám vráceny.
Pokud poruší obchod své podmínky, čekám minimálně zdvořilou komunikaci se zákazníkem a vysvětlení. Podotýkám, že jsem držitelem jejich věrnostní karty a v obchodě jsem utratil za celou dobu nemalé peníze.
Čekal jsem, že svých pravidelných zákazníků si obchod váží.
Pro příklad uvedu že objednávka v konkurenčním obchodě POMPO trvala od objednání po doručení 3 pracovní dny (i v tomto "vánočním" shonu). Pokud obchod nestíhá dodávat, měl by to na svém e-shopu uvést a neklamat zákazníky!
Mgr. Michal Holomčík.
Hračky za 4000,- Kč.
Okamžité vrácení peněz zpět na účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.