Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46919Neobjetivní postup linky podpora bazoš

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před 4 lety

Petr Suchánek

Znění stížnosti

dobrý den před časem jsem přišel do sporu z jedním zákazníkem ,na jevo vyšlo že je to živnostník a podle jeho stylu komunikace (o víkendu) ,bylo zřejmé že
pan nechce být rušen.
jeho reakce byla vulgární a arogantní tudíž jsem ho odmítl že nic kupovat
nebudu. Následovaly urážky na moji osobu a na peníze ať si peníze strčím někam
že moje peníze nepotřebuje ,že mu pořád někdo volá a píše že už je z toho na nervy.
Já jsem pánovy oznámil jestli na to psychicky nemá ať nic neinzeruje.
strhla se lavina nadávek a já jsem pánovi oznámil že mu napíšu hold za jeho
jednání a že se neumí omluvit záporné hodnocení

Přes jeho další vyhrožování a nadávky jsem napsal hodnocení ,kde přiznávám jsem napsal
že pán se chová k zákazníkům jako dobytek ,nechal jsem se unést emocemi.

Ze strany podpory bazoš se mi dostalo jenom záporné negativní odpovědi ,přes kterou vlak nejede a zablokovali mě přistup na bazoš přes ověření mobilem.

Po urgování zda je možné mě obnovit přístup současně s mojí omluvou ,kde jsem přiblížil a upřesnil celou situaci ,už podpora bazoš neměla slušnost
ani odpovědět ,prostě moje zprávy ignorovali.

Jednání pána je skoro na trestní oznámení a v porovnání s mým označením ,které absolutně nevystihuje jeho osobu a je mi opravdu zle
a smutno že se člověk nedovolá spravedlnosti.

A bohužel dnes nejsem schopen doložit pánovu komunikace neboť vše probíhalo přes mobil a hlavně emailem ,který průběžně promazávám.

s politováním musím říct že na lince podpora bazoš ,chrání jenom lumpy a diskriminují slušné lidi ,na základě jednoho nevhodného slova ,které mě nepřijde zas tak sprosté odsoudíte bezproblémového člověka který využívá
vaše stránky řadu let a když jednou přijde k nějakému konfliktu
jak slepý k houslím tak ho odsoudíte a nic víc vás nezajímá ,jak se věc odehrála to je na tom to smutné.

s pozdravem Suchánek


Požadované řešení

rád bych dostal vyjádření zda tento postup je z vaší strany objektivní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 21:23, před 4 lety

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php).

Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 11:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.