Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#46920Zamítnutá reklamace bluetooth sluchátek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před 4 lety

Ondřej Folta

Znění stížnosti

Dne 19.4.2020 jsem zde zakoupil bluetooth sluchátka Samsung Galaxy Buds (2019) a 30.11.2020 jsem je reklamoval, protože pravé sluchátko téměř přestalo hrát. Reklamace mi byla zmítnuta prý proto, že nesouhlasí sériové číslo sluchátek a údajně se “nejedná o produkt z distribuce CZC.cz”. Přitom sluchátka byla předána na pobočce k reklamaci přesně tak, jak jsem je od CZC.cz obdržel a to včetně krabičky i s veškerým příslušenstvím.

CZC.cz mi dodali zboží, které nyní nemám šanci vyreklamovat. Několikrát jsem volal na linku zákaznické podpory a zkoušel celou záležitost slušně vykomunikovat, ale marně. Navíc mi bylo podsouváno, že jsem zboží vyměnil za zboží, které nebylo zakoupeno u nich!!! Svoji chybu se snažili hodit na mě. Nikdo mi také nebyl schopen zodpovědět otázku JAK JE MOŽNÉ, ŽE MI DODALI PRODUKT U NEHOŽ NESOUHLASÍ SERIOVÉ ČÍSLO A PROTO NELZE UPLATNIT REKLAMACI?

Podotýkám, že záměna sluchátek na moji straně je vyloučena, jelikož v celém širokém okolí kde se pohybuji nikdo stejná sluchátka nevlastní! Navíc, pokud by mi sluchátka někdo takto vyměnil, tak bych je musel znova spárovat se všemi svými zařízeními (notebook, telefon, tablet), což jsem od prvního spárování dělat nemusel...

Tento způsob jednání ze strany CZC.cz považuji přinejmenším za neseriózní!

Věřím, že se tato stížnost dostane ke kompetentním lidem v CZC.cz a bude sjednána adekvátní náprava.


Produkt

Bluetooth sluchátka Samsung Galaxy Buds (2019), černá, Kód výrobce: SM-R170NZKAXEZ EAN: 8801643652630


Požadované řešení

Primárně požaduji vrácení kupní ceny, případně opravu sluchátek s dokladem o provedení opravy v autorizovaném servise nebo výměnu za nová sluchátka stejného typu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 16:24, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že reklamace je uplatnění práva spotřebitele z vadného plnění, musí spotřebitel prokázat, že vadný výrobek (nebo službu) zakoupil u podnikatele a kdy se tak stalo. Doklad o zakoupení však není povinným dokladem, který spotřebitel potřebuje k uplatnění svého práva z vadného plnění. Spotřebitel ale na druhou stranu musí v případě reklamace vadného zboží nějakým (jiným) způsobem prokázat, že kupní smlouvu konkrétního dne uzavřel právě s tímto prodávajícím.

Vzhledem k tomu, že principem smluvního práva je ochrana slabší smluvní strany a že dle § 7 občanského zákoníku se předpokládá dobrá víra jednajícího, nepovažujeme za správné řešení, pokud společnost deleguje (dle slov spotřebitele) svoje pochybení s nesprávným označením, pokud takové opravdu existuje, na spotřebitele s tím, že sluchátka vyměnil. Máme však za to, že konečná povinnost prokázat koupi konkrétního výrobku u konkrétního prodejce leží na spotřebiteli.

Pokud by se spotřebiteli povedlo prokázat, že výrobek zakoupil u prodejce, který předtím neprovedl reklamaci, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, neboť jeho reklamační nárok nebyl vyřízen řádně ve lhůtě bez zbytečného odkladu (zásadně 30 dní).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.