Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#46929Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před 4 lety

Irena Perutková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Podstoupila jsem v Medik Haus výkon laserová epilace chloupků.
Vytahali ze mě spoustu peněz a efekt žádný.
Dozvěděla jsem se od své kamarádky kosmetičky,že na šedivé chloupky laser
nefunguje.
To mě ovšem nikdo na to neupozornil.Jinak bych do toho nešla.
Chtěla jsem konzultaci s lékařem na klinice a vždy z toho nějak z jejich strany sešlo.
Na mail mě paní odpověděla,prý už mají nový přístroj-účinnější,ale musela bych si ho znovu platit.
Jak je možné,že nikdo na klinice nezkontroluje výsledek výkonu?
Vše tam provádí jen sestry,ale lékaře jsem tam za celou dobu nepotkala.
A byl mě několikrát slibován.
Letos bohužel do všeho zasáhl Covid a už jsem to nechtěla řešit.
Ale přesto mě to nedá a musela jsem tuto stížnost napsat.


Produkt

Laserová epilace


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz nebo jiný druh odškodnění(zkusit třeba nový přístroj,který by byl účinnější),nebo jiný výkon ve stejne cenové relaci.
Ale ne,že si ho budu muset platit,jak mě bylo napsáno.
Už jsem u vás nechala dost peněz a bez efektu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 21:31, před 4 lety

Pokud spotřebitelka nedostala informaci o tom, že provedení služby je v jejím případě v podstatě zbytečné, neboť nebude mít daný a slibovaný účinek (vycházíme při tomto závěru ze slov spotřebitelky; daná věc spadá do oblasti dermatologie, nikoliv práva, a proto ji nejsme schopni odborně posoudit), mohlo by se jednat o uvedení v omyl o podstatné okolnosti. V souladu s § 583 občanského zákoníku by taková smlouva byla neplatná a spotřebitelka by měla nárok na vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.